Autó kárrendezés
A KGYD Autószerviz a biztosítók szerződött partnereként nyújt kárképviseleti, illetve javítási segítséget káresetek bekövetkezésekor. Ha Önnek fontos a szakértő kárrendezés és szeretné, hogy az ügyintézés is minél gyorsabban és zökkenőmentesen történjen, akkor vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot!
KGYD Autószerviz kárrendezés: Miért érdemes minket választani?
Zavartalan ügyintézés: A biztosítóknál gyakran hosszú sorban állással lehet csak a kárbejelentést megtenni. Autószervizünk esetében viszont azonnal tudjuk Önt fogadni és a kárfelvételt követően a továbbiakat egyeztetjük a biztosítóval.
Tapasztaltak vagyunk kárrendezésben: Szakavatott kollégáink pontosan fel tudják mérni a kár mértékét. A pontos kárbejelentés fél siker, ezért az igazán problémás helyzetek korrekciójában jobb egy tapasztalt kárrendezőre bízni a feladatot, így Ön jobb esélyekkel kapja meg a kártérítést.
Mi képviseljük Önt: Azért érdemes hozzánk fordulnia kárrendezés lebonyolításakor, mert mi a bejelentéstől a teljesen megjavított autó átadásáig mindent elintézünk. Nem szükséges a biztosító és a kiválasztott autószerviz közötti kommunikációban közvetítenie, mert mindenről gondoskodunk, miközben a fejleményekről részletesen tájékoztatjuk Önt.
Gyorsabb javítás: Szerződött partnerként a fedezeti feltételek egyeztetését követően azonnal neki is állunk gépjárműve szerelésének. Nálunk nem telnek el felesleges napok és hetek azzal, hogy a biztosítóval egyeztessen, eljárunk Ön helyett és így rövid időn belül el is tudjuk kezdeni a szervizmunkálatokat.
Segítünk az ügyintézésben: Minden szükséges nyomtatványt biztosítunk ügyfeleink számára és segítünk a kitöltésben is.
Gépjármű kárrendezés menete
- lépés: A baleseti körülményeket mindig a helyszínen rögzíteni kell a kék-sárga bejelentő lap formájában. Fontos tudni, hogy a formanyomtatvány kitöltése és aláírása nem jelenti a felelősségvállalást, ezt majd a biztosító vagy a bíróság fogja eldönteni. Amennyiben egyértelmű, hogy ki a károkozó, a megjegyzés rovatban fel lehet tüntetni. Az eredeti példány a károsultnál, a másolat pedig az okozónál kell maradjon.
- lépés: Önnek 30 napja van, hogy hozzánk forduljon a kárrendezés során. Innentől kezdve átvesszük a folyamatot és első lépésként felvesszük a kapcsolatot a biztosítóval.
- lépés: A biztosító megvizsgálja, hogy van-e fedezete a másik félnek a kárrendezés lebonyolítására. Amennyiben ez a része a folyamatnak gond nélkül zajlik, akkor a biztosító kárrendezője felveszi velünk a kapcsolatot.
- lépés: A kárfelvételi szakértő minden hibáról képet és jegyzőkönyvet készít, valamint a jogalap megvizsgálására is ekkor kerül sor. A KGYD Autószerviz kár képviseleti szakembere ekkor foglal állást és egyeztet a kárfelvételi szakértővel. A szakértő ügyintézés minden esetben a károsult javára válik.
- lépés: A kárfelmérés és kalkuláció után, amint megtörténik a károsult kifizetése, elkezdődik a gépjármű javítása autószervizünkben.
A kárrendezés ügyintézéséhez az alábbi dokumentumokra van szükség
Magánszemély esetén:
- Baleseti bejelentőlap – felelősségi kár résznél
- Gépjármű kárbejelentő lap (letölthető, vagy szervizünkben kitölthető munkatársaink segítségével)
- Forgalmi engedély másolat (hozza el magával, lemásoljuk)
- Vezetői engedély másolat (hozza el magával, lemásoljuk)
- Törzskönyv másolat illetve bank vagy lízingcég neve, szerződésszáma (hozza el magával, lemásoljuk)
- Cégünk nevére kiállított meghatalmazás (letölthető, vagy szervizünkben kitölthető munkatársaink segítségével)

Cég esetén:
- Baleseti bejelentőlap – felelősségi kár résznél
- Gépjármű kárbejelentő lap (letölthető, vagy szervizünkben kitölthető munkatársaink segítségével)
- Forgalmi engedély másolat (hozza el magával, lemásoljuk)
- Vezetői engedély másolat (hozza el magával, lemásoljuk)
- Törzskönyv másolat illetve bank vagy lízingcég neve, szerződésszáma (hozza el magával, lemásoljuk)
- Meghatalmazás kárbejelentő részére
- Aláírási címpéldány
- Bélyegző
- Cégünk nevére kiállított meghatalmazás (letölthető, vagy szervizünkben kitölthető munkatársaink segítségével)
